loading...
پیام لارستان
پیام لارستان بازدید : 43 پنجشنبه 01 آبان 1393 نظرات (0)


رونمایی از وانت جدید ایرانی/ تصاویر
مدیرعامل ایران خودروی تبریز از تولید خودرو جدید وانت«پی یو ۱» از از اول سال ۹۴ در ایرنت خودرو تبریز خبر داد و گفت: پس از ارزیابی استانداردهای کیفی خط تولید این خودرو از اول سال ۹۴ تجاری‌سازی می‌شود
پیام لارستان بازدید : 42 چهارشنبه 30 مهر 1393 نظرات (0)
در نگاه اول به مانند همه خودروهای دیگر می ماند که برای آینده طراحی شده اند. این خودرو با یک شیشه کشیده تا انتهای خودرو نمایی ۱۸۰ درجه را در اختیار راننده خواهد گذاشت که در نوع خود بی نظیر است.

بدنه فوق آیرودینامیکی این خودرو باعث می شود تا سقف سرعت به شدت بالارفته و خودرو توانایی شکستن رکوردهای سرعت را خواهد داشت. به گفته طراح، این خودرو دارای یک موتور الکتریکی خواهد بود تا آلودگی تولید نکند.


نکته مهم در مورد خودروی "Bimodal" چرخ پنجم آن است که دقیقا زیر کاپوت پنهان شده است. این چرخ که تنها در زمان های خاص نمایان می شود برای افزایش چسبندگی خودرو به زمین و همچنین کنترل بهتر آن قرار داده شده است.

سنسورهای زیر کاپوت خودرو در سرعت های بالا فعال شده و چرخ را نمایان می کند. این باعث می شود تا خودرو قدرت بیشتری برای حرکت داشته و در زمین های خیس کنترل آن به طرز شگفت انگیزی افزایش می یابد.
پیام لارستان بازدید : 28 پنجشنبه 24 مهر 1393 نظرات (0)
با یک لیتر بنزین 100 کیلومتر را طی کنید/ عکس
یک شرکت خودروسازی فرانسوی محصولی جدیدی ساخته است که مهم ترین ویژگی آن مصرف سوخت بسیار اندک آن است. رنو «EOLAB» تنها یک لیتر بنزین در هر 100 کیلومتر مسافت مصرف می کند!
پیام لارستان بازدید : 30 چهارشنبه 23 مهر 1393 نظرات (0)

عکس/ محصولات جدید ایران خودرو

گروه صنعتی ایران خودرو با همکاری خودروسازان جهان پنج محصول جدید رنو کلیو، کپچر، خودرو H30 و S30 شرکت دانگ فنگ که هر دو از موتور پژو بهره مند هستند و بنز E250 را در نمایشگاه بین المللی تبریز رونمایی کرد
پیام لارستان بازدید : 17 دوشنبه 21 مهر 1393 نظرات (0)

گروه بین الملل: شرکت ژاپنی تویوتا اعلام کرد که به زودی اولین خودروی هیدروژنی تولیدیش را عرضه خواهد کرد.

به گزارش خبر خودرو، تویوتا تصمیم گرفته اولین خودروی هیدروژنیش را در یک برنامه قرعه کشی در کالیفرنیا عرضه کند. طی این برنامه هر نفر می تواند یک بلیط 100 دلاری را تهیه کند و شانس خود را برای برنده شدن این خودرو جدید را امتحان نماید.

خودروی هیدروژنی تویوتا اوایل سال جاری معرفی شد و اخیرا در نمایشگاه اتومبیل پاریس رونمایی گردید. این خودرو انرژی الکتریکی را از طریق واکنش بین هیدروژن و اکسیژن تامین می کند و پر کردن باک آن بر خلاف خودروهای الکتریکی فعلی تنها چند دقیقه زمان می برد. محصول فوق قادر است ظرف مدت تنها 10 ثانیه سرعت خود را از صفر به صد کیلومتر بر ساعت برساند و مسیر 482 کیلومتری را بپیماید. گرما و بخار آب تنها چیزهایی هستند که از اگزوز این خودرو خارج می شوند.

پیام لارستان بازدید : 20 دوشنبه 21 مهر 1393 نظرات (0)
تیونینگ فراری 458 توسط منصوری
عصرخودرو: شرکت منصوری به تازگی بسته ارتقایی جدیدی را برای فراری 458 اسپشیاله در نظر گرفته است.

 به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مجله ماشین، نسخه کروک 458 اسپشیاله که 458 آیرتا نام دارد، بار دیگر در نمایشگاه اتومبیل پاریس 2014 در معرض توجهات قرار گرفت. اما از سویی  دیگر ارائه بسته تیونینگ شرکت منصوری به تنهایی باعث خبر ساز شدن نسخه کوپه آن شد. طبق  اعلام شرکت تیونینگ برنامه ارتقایی 458 پر از قطعات الیاف کربنی است که منحصرا برای این خودرو تولید شده اند. این قطعات شامل لبه جلویی، خروجی های هوای باز طراحی شده، سپرهای هجومی تر و باله های کناری می شود. منصوری هنوز از عملکرد این خودرو صحبت نکرده و لذا هنوز تغییرات ایجاد شده بر روی موتور 4.5 لیتری V8 آن در دسترس نیست. در حال حاضر این موتور قابلیت تولید 605 اسب بخار توان  و 540 نیوتون متر گشتاور دارد. 458 اسپشیاله نمی تواند ظرف مدت تنها 3 ثانیه سرعتش را از صفر به صد برساند.

پیام لارستان بازدید : 24 دوشنبه 21 مهر 1393 نظرات (0)

بدترین فناوری‌های بکار رفته در خودروهای مدرن

بسیاری از طراحان داخلی اتومبیل ایجاد امکاناتی از نظر حفاظتی امنیتی تلاش ب حفظ جهان سرنشینان خودرو کرده‌اند اما بسیاری از طرح های ارائه شده پس از به اجرا در آمدن در خودروهای سواری مدرن از بدترین طرح ها عنوان شده است.
به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، به نقل ازاستوشیتدپرس بی شک ابداع و بکار‌گیری کمربند ایمنی
پیام لارستان بازدید : 24 شنبه 19 مهر 1393 نظرات (0)

شاید شما هم روزی با خود فکر کرده باشید که آیا روزی می آید که واقعا کلمه خودرو به معنای واقعی خود برسد یعنی با هوشمندی و فناوری که در آن به کار می رود رانندگان با اطمینان خاطر بالا به رانندگی بپردازند و از هشدارهای پیرامون خود با خبر شوند اما با امدن فناوری نوین با نام V2V امکانی برای خودروهای اتوماتیک و هوشمند فرآهم شده است که باعث می گردد تا رانندگان داخل خود رو از طریق یک ارتباط کاملا بی سیم به سیستم های اطراف و اتومبیل های دیگر متصل شده وباعث گردد تا هشدارهای لازم از جمله اینکه سرعت شما زیاد است و یا اینکه فاصله مورد نظر با اتومبیل جلویی به میزان کافی نیست و خلاصه اینکه به طریقی شما را از وضعیت رانندگی خود نسبت به دیگر  اتومبیل ها با خبر می سازد.

رانندگی با اطمینان خاطر با فناوری نوین V2V

V2V

پیام لارستان بازدید : 24 شنبه 19 مهر 1393 نظرات (0)
انتشار اولین تصاویر500X آبارث


گروه بین الملل: اولین تصاویر از فیات 500X بر روی اینترنت قرار گرفت و فرصت مشاهده ظاهر نهایی آن را برای علاقمندانش فراهم کرد.

به گزارش خبر خودرو، جدیدترین دستاورد فیات 500X نام دارد که یک شاسی بلند کوچک بوده و هفته گذشته در نمایشگاه اتومبیل پاریس 2014 رونمایی شده است.

با این حال X–Tomi Design تصمیم گرفته از طریق شبیه سازی رایانه ای نسخه آبارث آن را طراحی کند.

دراین تصاویر می توان متوجه طراحی آیرودینامیک تر بدنه، سامانه تعلیق اسپرت، لنت های رنگی ترمز، رینگ های بزرگتر آلیاژی، گلگیرهای برجسته تر و چهار خروجی اگزوز را مشاهده کرد.

فیات 500X برای اولین بار در نمایشگاه فرانسه رونمایی شده و قرار است به طیف گسترده ای از موتورها شامل یک موتور بنزینی و دو موتور دیزل مجهز گردد. نشخه پایه این خودرو دارای یک موتور 1.4 لیتری Multi Air II به  توان 140 اسب بخار است که در کنار یک جعبه دنده شش سرعته نصب می گردد.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 108
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 89
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 290
  • بازدید ماه : 205
  • بازدید سال : 8,354
  • بازدید کلی : 77,354
  • کدهای اختصاصی