loading...
پیام لارستان
پیام لارستان بازدید : 30 شنبه 19 مهر 1393 نظرات (0)
 

 

تصاویرتان را حرفه‌ای مدیریت کنید؛
همه ما کاربران در سیستم‌مان کلی عکس‌های یادگاری داریم، عکس‌هایی که هر کدام روایتگر لحظات شیرین و شاید هم لحظات تلخ زندگیمان باشد. اینگونه تصاویر برای ما ارزش خاصی دارند و اگر از آنها به خوبی مراقبت نکنیم ممکن است این تصاویر ارزشمند را از دست بدهیم، از این روز بهترین راه برای حفاظت از اینها دسته بندی منظم و مرتب است. گاهی برای پیدا کردن این تصاویر ساعت‌ها رایانه را زیر و رو می‌کنیم تا ببینیم که آنها را کجای رایانه ذخیره کرده‌ایم، دلیل آن هم بسیار روشن و واضح است، چرا که به صورت مرتب آنها را دسته بندی نکرده‌ایم و برای پیدا کردن ساعت‌ها باید جستجو کنیم.
 

 

 


 

نسخه ۳۱.۱؛
در حال حاضر همه افراد در جهان مجازی، هویتی برای خود دارند و امروزه بیشتر ارتباطات افراد در جهان به صورت مجازی انجام می‌پذیرد. از این رو داشتن حداقل یک حساب کاربری ایمیل برای همه ضروری است، چرا که دیگر به یکی از متداول‌ترین راه‌های ارتباطی تبدیل شده است. شاید بتوان گفت که بسیاری از افراد کارهای روزمره خود را از طریق ارسال همین نامه‌های الکترونیکی انجام می‌دهند. به همین منظور اگر شما از این دسته افراد هستید که بسیاری از کارهای خود را از این طریق انجام می‌دهید، باید به فکر یک نرم افزار خوب باشید که به شکلی بتوانید مدیریت نامه‌های الکترونیکی شما را برعهده بگیرید. نرم افزار Thunderbird محصول شرکت موزیلا یکی از بهترین نرم افزارها در زمینه مدیریت ایمیل است که همراه خود سرعت و ایمنی را برای شما کاربران به ارمغان می‌آورد.
 

 


 

نظارت حرفه‌ای بر فایل‌ها؛
کاربران سیستم عامل ویندوز با بخش Windows Explorer به خوبی آشنا هستند، این بخش امکان در واقع قلب ویندوز شماست که دسترسی به بخش‌های دیگر را فراهم می‌کند و شما از این طریق می‌توانید به فایل‌ها و اطلاعات موجود در هارد دیسک و دیگر حافظه‌های جانبی دسترسی داشته باشید. وظیفه این بخش مدیریت و کنترل فایل‌ها و اطلاعات می‌باشد اما این بخش توانایی‌های کافی ندارد و به همین دلیل بیشتر کاربران نرم افزاری جایگزین و قدرتمندتری را برای این کار انتخاب می‌کنند. معمولا نرم افزارهای جایگزین ابزارها و توانایی‌های منحصر به فردی دارند.

 

 

ابزار XYPlorer یک مرورگر پیشرفته قدرتمند و البته منحصر به فرد برای مرور فایل‌های سیستم است و یک جایگزین قوی برای کسانی که به دنبال یک نرم افزار مدیریت فایل مناسب می گردند به حساب می آید این برنامه یک Explorer جدید به همراه امکانات فراوان را به ویندوز شما هدیه می‌دهد.

 


 

برای ویندوز؛
اکثرا افراد در روز یا ماه قادر به مصرف حجم خاصی از پهنای باند اینترنت هستند، ولی گاهی مدیریت این حجم از دست ما خارج می شود و پس از مدتی خواهیم دید که حجم اینترنتمان به پایان رسیده است، این نرم افزار DU Meter می تواند به صورت ساعتی، روزانه، ماهانه و ... میزان مصرف اینترنت شما را مدیریت کند و از شرایط موجود استفاده از اینترنت، نموداری کامل ارائه کند. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: قابلیت ارائه گزارش تحلیلی در فرمت های مختلف، سازگاری با اکثر بستری های ارتباطی، ارائه نمودارهای گرافیکی و کامل اشاره کرد. نرم افزار معرفی شده می تواند برای افرادی که از اینترنت حجمی استفاده می کنند، مناسب باشد و به آن ها در کاهش هزینه ها کمک کند.
 

 


 

برای ویندوز؛
شاید ده ها دستگاه به یک شبکه بی سیم متصل شوند و همان گونه که می دانید هیچ گونه محدودیت در این امر وجود ندارد، اما اگر قصد دارید که مدیریت یکپارچه و حرفه ای بر روی تمامی دستگاه های متصل شده داشته باشید و بر چرخه کامل دریافت و اتصال تسلط داشته باشید، می توانید از این نرم افزار Wireless Network Watcher کم حجم و رایگان بهره ببرید. برنامه می تواند اطلاعات کاربردی مانند: مک آدرس، آی پی آدرس، نام کارت شبکه و سازنده آن را به شما نمایش دهد تا با این اطلاعات مدیریت جامع تری را بر روی شبکه های بی سیم داشته باشید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: سرعت بالا در جستجو و ارائه اطلاعات، نمایش اطلاعات کامل هر دستگاه، استفاده از پروتکل های قدرتمند و ... اشاره کرد.
 

 


 

برای ویندوز؛
یکی از مهم ترین شاخصه های یک رایانه صدای خروجی آن است، زیرا صدای خروجی هم بر سلامتی کاربر و هم جذب کاربر تاثیر دارد، اگر از آن دسته افرادی هستید، که دوست دارید بدون هیچ کاری و فقط با نصب یک نرم افزار کم حجم کیفیت و حجم صدای خروجی از رایانه خود را افزایش دهید، باید به شما نرم افزار DFX Audio Enhancer توصیه کرد. این برنامه با استفاده از الگوریتم های قدرتمند، صدای خروجی را به گونه ای تنظیم می کند که علاوه بر افزایش صدا، کیفیت آن نیز افزایش یابد. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: 10 باند و اکولایزر حرفه ای، قابلیت بهینه سازی برای باند و هدفون، امکان ارائه تنظیمات شخصی به برنامه و ... اشاره کرد.
 

 


 

برای رایانه؛
یکی از راه های مراقبت از فایل ها در برابر پاک شدن و آسیب دیدن از ویروس ها تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات موجود در هارد دیسک است. هر چند که ویندوز دارای یک ابزار پیش فرض برای تهیه نسخه پشتیبان است ولی کارایی این ابزار پایین است و برای کسب نتایج مناسب، بهتر است از برنامه های جانبی و نصبی استفاده کنید. دریچه در این گزارش قصد معرفی یک نرم افزار قدرتمند و کاربردی جهت تهیه نسخه پشتیبان به نام Drive SnapShot را دارد. با استفاده از این نرم افزار می توانید به راحتی از یک داریو یا هارد دیسک نسخه پشتیبان تهیه کنید. در صورتی که رایانه شما دچار مشکل شود، می توانید با ایمیج تهیه شده هارد دیسک رایانه خود را به حالت قبل بازگردانید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: عدم نیاز به راه اندازی دوباره رایانه، سازکاری کامل با فایل های سیستمی، سرعت بالا در تهیه نسخه پشتیبان و ... اشاره کرد.
 

 


 

برای ویندوز؛
اکثر اطلاعات موجود در تلفن های همراه و دوربین های عکاسی در کارت حافظه های جانبی ذخیره می شوند، گاهی این اطلاعات به دلیل اشتباه کاربر حذف می شوند و امکان بازگردانی مستقیم آن ها با استفاده از تلفن همراه یا هر وسیله ی دیگر نیست، پس باید با اتصال کارت حافظه جانبی به رایانه از برنامه های بازیابی اطلاعات بهره ببرید، این نرم افزار Tenorshare Card Data Recovery یک برنامه تخصصی مختص بازیابی اطلاعات حذف شده از درون کارت حافظه های جانبی است و با پشتیبانی از اکثر فرمت های رایج کمک شایانی را در بازگردانی اطلاعات به شما می کند. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: پشتیبانی از اکثر فرمت های ویدئویی، جلوگیری از آسیب دیدن فایل ها، سرعت بالا در اسکن و ... اشاره کرد.
 

 


 

برای رایانه؛
اگر از آن دسته افرادی هستید، که در حذف کردن نرم افزارها و بازی های موجود در رایانه خود مشکل دارید و قادر به انجام این کار نیستید می توانید با استفاده از این نرم افزار Uninstall Tool به آسانی و به صورت حرفه ای برنامه های موجود در رایانه خود را حذف کنید. سرعت برنامه نسبت به Add/Remove program سه برابر بیشتر است و می تواند برنامه هایی که Add/Remove program قادر به حذف کردن آن ها نیست را به صورت کامل از رایانه شما حذف کند. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: امکان پاک سازی نرم افزارهایی که با روشن شدن رایانه اجرا می شوند، ارائه گزارش های تحلیلی و منطقی کامل، استفاده از الگوریتم های قدرتمند و ... اشاره کرد. برنامه برای افزایش کارایی و سرعت از تکنولوژی های Uninstall Wizard و Smart Search استفاده می کند.
 

 


 

برای رایانه؛
با رواج استفاده از شبکه های بی سیم برای ایجاد شبکه های رایانه ای و دسترسی به اینترنت، بسیاری از افراد سودجو با توجه به دسترسی آسان و عمومی به این شبکه ها اقدام به سوء استفاده از آن ها می کنند، تنها کاری که برای افزایش امنیت شبکه های بی سیم می توان انجام داد استفاده از نرم افزار Elcomsoft Wireless Security Auditor است، برنامه با افزایش لایه های امنیتی شبکه بی سیم مورد نظر شما، دسترسی به آن را برای افراد غیر مجاز بسیار سخت می کند. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: نمایش میزان قدرت و امنیت شبکه های بی سیم، پشتیبانی از انواع شبکه های بی سیم بدون محدودیت، استفاده از الگوریتم های قدرتمند برای افزایش سرعت نظارت بر شبکه های بی سیم و ... اشاره کرد.
 

 


 

برای ویندوز؛
شاید ما بارها شنیده ایم که با استفاده از آی پی آدرس رایانه خود می توانیم کارهایی چون: برقراری ارتباط بین رایانه ها، مدیریت رایانه از راه دور و ... را انجام دهیم، اما این مشکل همیشه وجود دارد که چگونه آی پی آدرس رایانه خود را به دست بیاوریم و مدیریت کنیم؟، هر چند به دست آوردن آی پی آدرس کاری سخت نیست، ولی این نرم افزار IPNetInfo علاوه بر نمایش آی پی آدرس رایانه، به شما کمک می کند تا به صورت جامع بر روی تمامی آی پی های ورودی و خروجی مدیریت داشته باشید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: جستجوی خودکار آی پی آدرس ها، بررسی آی پی های موجود در فضای مجازی، نمایش آماری و جدولی آی پی آدرس ها اشاره کرد.
 

 


 

 
PrinterShare™ Mobile Print برای اندروید؛
PrinterShare Mobile Print یک نرم افزار جالب و کاربردی است که با آن می‌توانید به راحتی از طریق گوشی و یا تبلت اندرویدی خود به پرینترهایی که قابلیت اتصال از طریق Bluetooth و Wi-Fi را دارند متصل شده و از راه دور به پرینتر فرمان پرینت صادر کنند. دیگر نیاز نیست برای پرینت تصاویر گرفته شده با گوشی حتما آن‌ها را وارد کامپیوتر کرده و بعد پرینت بگیرید کافی است با خیالی آسوده نرم افزار را اجرا کرده و تصاویر یا اسناد مورد نظر را چاپ کنید.

 

 


 

دنیا از لنز شما؛
بدون شک عكاسی از ظریف‌ترین و زیباترین جلوه‌های هنری قرن اخیر است. عكس حافظ جذاب‌ترین خاطره‌ها و بهترین نمایشگر لحظات تلخ و شیرین ماست، لحظاتی که گاه دیگر تکرار ناپذیرند. عكاسی كه روزگاری حرفه‌ای سخت و دشوار به شمار می‌رفت، اما امروزه به لطف تلفن‌های همراه هوشمند و تبلت‌ها همه ما به نوعی عکاس شده‌ایم. من و شما بارها در برابر دوربین عكاسی قرار گرفته‌ایم و به دفعات به ثبت لحظات خوش پرداخته‌ایم و از دیدن عكس‌های دوستان و تصاویر دلپذیر طبیعت، خاطرات لذت بخش گذشته را در دل زنده ساخته‌ایم.
 

 

 


 

برای اندرویدی‌ها؛
کافی است که آنتی ویروس avast را نصب کنید تا برنامه با اسکن تمامی قسمت‌های گوشی شما از حافظه گوشی و SD card، تمامی فایل‌های مشکوک شما را بررسی و در صورت نیاز حذف کند همچنین برنامه می‌تواند Worm ها یا حتی Spyware ها را نیز شناسایی کند. اسکن SMS ها، گالری، لیست مخاطبان و اطلاعات داخلی سیم کارت از ویژگی های کلیدی این آنتی ویروس قدرتمند محسوب می شود. آواست قدرتمندترین آنتی ویروسی است که رتبه بهترین و سبک‌ترین آنتی ویروس دنیا را در سال 2012 از دید سایت AV به خود اختصاص داده است. امنیت گوشیتان را با Avast Antivirus تضمین کنید.

 

 


 

ویژه اندرویدی ها؛
بعضی وقت ها که با قبض یا هزینه سیم کارت خود بابت برقراری تماس، ارسال پیامک و استفاده از اینترنت مواجه می شویم، تعجب می کنیم و همیشه به خود می گوییم باید حجم مصرفی خود در امور مختلف را مدیریت کنیم، اما همیشه این امر بی فایده و کم تاثیر است، ولی اگر از این نرم افزار dodol Phone استفاده کنید، قادر خواهید بود برای هر یک از قسمت های تماس، پیامک و اینترنت محدودیت تعیین کنید، برای مثال دو گیگابایت حجم برای اینترنت تعیین می کنید، پس از به پایان رسیدن این مقدار برنامه دیگر اجازه اتصال به اینترنت را به شما نمی دهد، البته توجه داشته باشید که برنامه در زمینه اینترنت از اکثر بسترهای ارتباطی به صورت کامل پشتیبانی می کند.
 

 


 

برای اندروید؛
اولین و بهترین کار برای افزایش سرعت تلفن همراه یا رایانه بهینه سازی آن ها به وسیله نرم افزارهای موجود است. 1Tap Cleaner Pro از بهترین و قدرتمندترین نرم افزارهای موجود در زمینه بهینه سازی گوشی های اندرویدی است و می تواند به صورت چشمگیری سبب افزایش سرعت تلفن همراه شما شود. برنامه با آنالیز حافظه تلفن همراه شما فایل های اضافی را پیدا و آن ها را حذف می کند، این کار سبب افزایش فضا برای نصب نرم افزارهای جدید می شود. فقط کافی است که یک دکمه را فشار دهید تا عمل بهینه سازی شروع شود، با تمام بهینه سازی تمام فایل های اضافی، کش ها، تاریخچه و... به صورت کامل از بین می روند. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: ویجت اختصاصی، ارائه گزارش های تحلیلی، سرعت بالا در بهینه سازی و ... اشاره کرد.
 
 

 


 

ویژه اندرویدی ها؛
همیشه این سوال برای اکثر مردم وجود دارد که چگونه بعضی از افراد به عنوان کار آفرین مطرح شده اند و از چه شیوه هایی برای کسب این لقب استفاده کرده اند، نرم افزار "کار آفرینی" با بررسی انواع روش های مدیریت و زندگانی مدیران شرکت های بزرگ می تواند، وسیله ای مناسب برای تبدیل شدن شما به یک کار آفرین باشد. از موضوعاتی که در نرم افزار به آن پرداخته شده است باید به مواردی چون: مهارت های کار آفرینی، ویژگی های و عادات آدم های موفق، نگرش و تفکر، دلایل عدم موفقیت، حکایت، توصیه ها و سخنان، سر گذشت کار آفرینان و افراد موفق اشاره کرد. در نسخه های بعدی، نرم افزار با امکانات و مطالب بیشتر و با قابلیت به روز رسانی خودکار ارائه خواهد شد.
 
 

 


 

ویژه اندرویدی ها؛
در بیشتر مواقع دیده شده است که پس از مدتی استفاده از تلفن همراه، باتری آن کارایی اصلی خود را دست می دهد و در زمان بسیار سریع تری شارژ را مصرف می کند، برای رفع این مشکل و ترمیم باتری تلفن همراه اندرویدیتان می توانید گوشی خود را به یک نرم افزار که نقش یک پزشک و تعمیرکار را اجرا می کند، بسپارید. از ویژگی های این نرم افزار Battery Doctor می توان به مواردی چون: کالیبره کردن باتری به راحتی و بدون هیچ کار اضافی، نمایش وضعیت کنونی باتری و مقدار بهینه سازی شده، عدم نیاز به روت بودن گوشی یا تبلت اندرویدی و ... اشاره کرد. فقط کافیست که برنامه را نصب کنید و سبب افزایش کارایی و عمر باتری گوشی هوشمندتان شوید.
 

 


 

برای اندروید؛
اگر پیامک های موجود در تلفن همراه برای شما اهمیت زیادی دارند و خواهان نگه داری آن ها برای همیشه هستید، بهترین گزینه برای حفظ سلامتی پیامک های موجود در گوشی یا تبلت اندرویدی تهیه نسخه پشتیبان است. برنامه SMS Backup & Restore Pro می تواند از تمامی پیامک ها متنی و چند رسانه ای موجود در گوشی هوشمند شما نسخه پشتیبان تهیه کند. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: ذخیره فایل بکاپ با فرمت xml، امکان تهیه خودکار نسخه پشتیبان، قابلیت جستجو در فایل ها و ... اشاره کرد. در ضمن هر موقع نیاز به بازگردانی نسخه پشتیبان داشتید، می توانید با یک کلیک نسخه پشتیبان را جایگزین نسخه اصلی کنید.
 

 


 

برای اندروید و iOS؛
بدون شک یکی از بهترین و محبوب‌ترین سرویس دهندگان ایمیل، سرویس شرکت گوگل به نام جیمیل است. معمولا بیشتر ما کاربران برای چک کردن ایمیل‌های روزانه، رایانه خود را روشن و سپس از طریق بستر اینترنت مستقیما وارد حساب کاربری خود می‌شویم. اما جدای از این کار می‌توانیم نرم افزار Gmail را بر روی تبلت و یا تلفن هوشمند خود نصب کنیم و دیگر دغدغه چک کردن حساب کاری یا ارسال ایمیل را نداشته باشیم، چرا که ایمیل‌های ارسالی به شما از طریق بخش Notification یا همان بخش اطلاع رسانی گوشی به شما اطلاع داده خواهد شد.
 

 

 


 

حل سخت‌ترین محاسبات ریاضی را به این برنامه بسپارید؛
این یک ماشین حساب حرفه ای، مدرن و ساده است. به کمک آن می توانید انواع محاسبات ساده و پیچیده را انجام دهید. از ویژگی های آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

- محاسبه سریع بدون نیاز به زدن دکمه مساوی
- صفحه نمایش مدرن با قابلیت انتخاب چندین پوسته
- حفظ محاسبات قبلی
- قابلیت تعریف متغیر و ثابت
- واحد زاویه gradian
- فاکتور عدد صحیح
- تمایز از بیش
- توابع
- بزرگترین مقسوم علیه مشترک (GCD)،
   مضرب مشترک (LCM)
- ارزش مطلق
- شاخص توده بدن
- و ...

 

yjc.iryjc.ir

 


 

برای ویندوزفون؛
شما با این نرم افزار زمان دقیق اوقات شرعی شهر خود را می توانید محاسبه کنید. نرم افزاری که طلوع و غروب آفتاب را دقیق به ما نشان می دهد و در وقت نماز اذان را پخش می کند و می تواند قبله را نیز جهت یابی کند. شما هم اکنون می توانید این برنامه مفید را برای گوشی های موبایل که از ویندوز پشتیبانی می کنند از سایت دریچه دریافت کنید. در این نرم افزار جهت یابی و پیدا کردن قبله بصورت دقیق و بدون هیچ خطایی صورت می پذیرد که جهت صحیح قبله را نمایش می دهد.

 

yjc.iryjc.ir

 


 

برای ویندوزفون؛
 آیت الکرسی آیه 255 از سوره بقره است و بنابر احادیث و روایات برکات زیادی در خواندن این آیه از قرآن وجود دارد. رسول اکرم در خصوص این آیه فرموده اند: هركس آیه الكرسی را بعد از هر نماز واجب بخواند نمازش قبول درگاه حق می گردد و در امان خدا باشد و خداوند او را از بلاها و گناهان نگه دارد.  آنچنان که آمده است که رسول اکرم (ص) در هنگام خواندن آیه الکرسی تبسم می کردند و می فرمودند: آیه الکرسی گنج بزرگ و رحمانی است که زیر عرش (همان کرسی) به من نازل شد و نیز در روایت آمده است که هنگام نزول آیه الکرسی هزار فرشته تا رسیدن به پیامبر (ص) این آیه مبارک و عظیم را همراهی می کردند.

 

yjc.ir

 


 

برای ویندوزفون؛
تاریخچه تمام باشگاه های حاضر در لیگ برتر و دسته یک، اطلاعات لوگو، لباس و ورزشگاه تمام باشگاه ها، لیست افتخارات و بازیکنان شاخص تمام باشگاه ها، دسته بندی باشگاه ها بر اساس استان، سال تاسیس و الفبا، رکوردهای فوتبالی ایران، تاریخچه برگزاری لیگ حرفه ای در ایران، اطلاعات استادیوم های استاندارد ایران، اطلاعات لیدر، نام قدیمی و نام فعلی باشگاه ها و... همه را می توانید در این نرم افزار بسیار زیبا و کاربردی بصورت یک جا داشته باشید و اطلاعات دقیقی از باشگاه و بازیکان مورد علاقه خود داشته باشید.

 

yjc.ir

 


 

برای ویندوزفون؛
شاهنامه اثر حکیم ابوالقاسم فردوسی توسی، حماسه‌ای منظوم در بحر متقارب مثمن محذوف و شامل حدود ۶۰٬۰۰۰ بیت و یکی از بزرگ‌ترین و برجسته‌ترین حماسه‌های جهان است که سرایش آن سی سال به طول انجامید. محتوای این شاهکار ادبی، اسطوره‌ها، افسانه‌ها و تاریخ ایران از ابتدا تا فتح ایران توسط اعراب در سده هفتم است که در چهار دودمان پادشاهی پیشدادیان، کیانیان، اشکانیان و ساسانیان خلاصه می‌شوند و به سه بخش اسطوره‌ای (از عهد کیومرث تا پادشاهی فریدون)، پهلوانی (از قیام کاوه آهنگر تا مرگ رستم) و تاریخی (از پادشاهی بهمن و ظهور اسکندر تا فتح ایران توسط اعراب) تقسیم می‌شود. زمانی که زبان دانش و ادبیات در ایران زبان عربی بود، فردوسی با سرودن شاهنامه موجب زنده‌شدن و احیای زبان پارسی شد. یکی از مأخذ مهمی که فردوسی برای سرودن شاهنامه از آن استفاده‌کرد، شاهنامه ابومنصوری بود. شاهنامه نفوذ بسیاری در ادبیات جهان داشته‌است و شاعران بزرگی مانند گوته و ویکتور هوگو از آن به نیکی یاد کرده‌اند.

 

yjc.ir

 


 

برای iOS؛
این نرم افزار جلوی تمامی نوسانات برق را می گیرد و مانع آسیب رسیدن به گوشی ios شما می شود. از نظر ما داشتن این نرم افزار بر روی گوشی ها الزامی است زیرا یکی از پرکاربردترین نرم افزارها به حساب می آید که حجم بسیار کمی از گوشی شما را اشغال می‌کند. کار کردن با این نرم افزار بسیار آسان و سریع است، نحوه عملکرد این نرم افزار به این گونه است که ابتدا برنامه را باز کرده و سپس سیم شارژ را به گوشی خود متصل کنید تا یک محافظ روی گوشی شما ایجاد شود و دیگر به خصوص در مواقع شارژ شدن گوشی نگران نوسان برق نشوید و با خیال راحت آن را به برق متصل کنید.

 

 


 

برای ios؛
شما می توانید کودکان خود را ساعت ها مشغول این نرم افزار کنید. این نرم افزار به گونه ای عمل می کند که این امکان را به شما می دهد که بتوانید نقاشی ها و یا طراحی های زیبایی با استفاده از این نرم افزار کنید. قابلیت های این نرم افزار به این جا ختم نمی شود و شما می توانید با این نرم افزار و با دست خط خودتان یادداشت های روزانه خود را و یا نکته های سر کلاس را وارد این نرم افزار کرده و آن را به دیگر دوستان و یا هم کلاسی های خود ارسال کنید.
 

 


 

برای ios؛
آیا تا به حال پیش آمده است که به وسایل ضروری نیاز داشته باشید. مثلا به چراغ قوه، قطب نما، فلزیاب و... حال با استفاده از این نرم افزار شما می‌توانید به تمامی امکانات دسترسی داشته باشید البته از نوع هوشمند! این نرم افزار به گونه‌ای است که می‌توان با استفاده از آن به تمامی وسایل به سرعت هر چه تمام‌تر دسترسی داشته باشید. از جمله این وسایل می‌توان به خط کش، گونیا و ... نیز اشاره کرد که این امکانات و بیشتر مورد نیاز دانش آموزان و دانشجویان و مهندسان است. این نرم افزار علاوه بر قابلیت‌های گفته شده یک ویجت نیز دارد که شما کاربران می‌توانید آن را بر روی صفحه نمایش گوشی خود قرار دهید.

 

 


 

برای ios؛
اگر به علم نجوم و ستاره شناسی علاقمند هستید این نرم افزار پر کاربر و سرگرم کننده و البته علمی تحقیقی را از دست ندهید. شما می توانید با نصب کردن این نرم افزار به تمامی ستاره های اطرافتان به صورت زنده نگاه کنید. پس از نصب برنامه با باز کردن آن، به طور اتوماتیک نرم افزار آسمان را بررسی کرده و تمامی ستارگان و صورت های فلکی را با تمامی جزئیات نشان می‌دهد، از این نرم افزار به صورت آموزشی نیز می توانید استفاده کنید. این نرم افزار علمی که بسیار برای دانشجویان و دانش آموزان مفید است. از ویژگی های جالب و البته شگفت انگیز برنامه می توان به دسترسی آسان به تمامی اطلاعات در مورد ستارگان و صورت‌های فلکی، استفاده بدون نیاز به اینترنت و دسترسی کاملا رایگان اشاره کرد. شما در این نرم افزار نیز می‌توانید علاوه بر مشاهده ستارگان و صورت های فلکی به خواندن مقالات و نحوه کشف شدن ستاره ها نیز بپردازید.

 

 


 

 
WinZip full version؛
آیا در حال حاضر شما قادر به بازکردن فایل های zip و rar در تلفن همراه خود هستید؟ اگر قادر به اجرای فرمت های ذکر شده نیستید، حتما نرم افزار WinZip full version را بر روی گوشی هوشمند خود نصب کنید. با استفاده از این برنامه می توانید به راحتی فایل های فشرده را مشاهده کنید یا آن ها را از حالت فشرده خارج کنید. علاوه بر خارج کردن فایل ها از حالت فشرده قادر خواهید بود، فایل های مورد نظر خود را فشرده سازی کنید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: رمز گذاری 256 بیتی، امکان ارسال فایل ها با استفاده از ایمیل، پشتیبانی از فرمت های رایج برای فشرده سازی و ... اشاره کرد. همچنین می توانید برای افزایش امنیت فایل های فشرده موجود در تلفن همراهتان بر روی آن ها رمز عبور قرار دهید.
 
 

 


 

یکی از اساسی ترین مشکلات کسانی که با سیستم عامل ios کار می کنند، پخش فایل های تصویری است. پخش کننده ی فایل های تصویری در ios بسیار ضعیف بوده و قادر به پخش بسیاری از فرمت های تصویری نیست. در این گزارش قصد معرفی یک نرم افزار کاربردی برای رفع این مشکل را داریم، این پخش کننده قدرتمند از اکثر فرمت های رایج تصویری دنیا پشتیبانی می کند، برخی از فرمت های پشتیبانی شده توسط نرم افزار عبارت اند از: avi ، wmv ،mpeg ،mp4 ،flv و ...   . این پلیر قابلیت پشتیبانی از زیر نویس فارسی با فرمت های srt و smi را دارد. از دیگر قابلیت های AnyPlayer می توان به پشتیبانی از TV-OUT Support و Live TV Streaming اشاره کرد. در ضمن از ویژگی های کاربردی نرم افزار می توان به مواردی چون: پشتیبانی از ویدئو های Full HD یا ۱۰۸۰، امکان کنترل فیلم و زیرنویس آن، امکان پخش قسمت خاصی از فیلم مورد نظر و ... اشاره کرد.
 

 

 



برچسب ها دانلود ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 108
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 87
  • باردید دیروز : 89
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 351
  • بازدید ماه : 266
  • بازدید سال : 8,415
  • بازدید کلی : 77,415
  • کدهای اختصاصی